poniedziałek, 22 kwietnia 2013

GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCY BALSAM "NEUTROGENA"


Hej ;) Właśnie przed chwilą kremowałam twarz moim ulubionym balsamem, który nawilża moją skórę i pomyślałam, że jest to dobry pomysł na kolejny wpis.
Dzisiaj chcę przedstawić Wam bardzo ważnego gościa w pielęgnacji mojej skóry. Jestem wprost zakochana i onieśmielona, kremując się tym balsamem :)
Najważniejsze dla naszej skóry i organizmu jest nawadnianie go, a więc należy pić jak najwięcej wody oraz kremować skórę, ponieważ gdy robi się ona sucha, powoduje również zmarszczki, szybciej niż nam się to wydaje. Tak samo jest gdy mało pijemy, skóra robi się bardziej sucha.

     Neutrogena - Formuła Norweska

Głęboko nawilżający balsam - Neutrogena 
Bogactwo kremu w doskonale wchłaniającym się balsamie do pielęgnacji suchej skóry, by zapewnić jej długotrwałe 24 godzinne uczucie komfortuUnikalne działanie Formuły Norweskiej klinicznie potwierdzone dogłębne nawilżanie, do 10 warstw w głąb skóry. Aksamitna konsystencja natychmiast wnika w skórę, pozostawiając uczucie ukojenia i świeżości.

Jeśli chodzi o moją opinię tego balsamu, to jestem bardzo zadowolona z tego produktu jak nigdy z innego. Konsystencja jak pisałam jest aksamitna, zapach delikatny kwiatowy i najlepsze jest to, że gdy posmaruję się tym balsamem 2 razy lub więcej, to twarz się nie błyszczy jak przy innych kremach, daje wygląd takiej aksamitnej, delikatnej, gładkiej i bardzo szybko się wchłania, nie muszę teraz czekać kilkunastu minut aż twarz mi wyschnie, ponieważ chcę nałożyć podkład, a propo podkładu, świetnie nadaje się jako nawilżenie i ochrona przed jego nałożeniem. Dogłębnie nawilża, a co najważniejsze nie pozostawia twarzy tłustej.
Cena waha się ze względu na wielkość: 200ml w Rossmannie kosztuje 15.99 zł, a większe opakowanie 300 ml kosztuje 22.99 zł - kupiłam większe bo myślałam, że się bardziej opłaci, ale niestety się myliłam, chociaż dla tak świetnego kremu nie żałuje :)

Produkt jest testowany dermatologicznie, stworzony we współpracy z dermatologami.

Naprawdę polecam!
Ilona

67 komentarzy:

  1. ja mam balsam nawilżający z garniera ! też dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez przypadek usunęłam 90 komentarzy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie kosmetyki Neutrogeny ,kiedys poratowaly moje dlonie ,stopy oraz usta (dlugi czas uzywalam ochronnej pomadki z Neutrogeny /teraz jednak nie mam takich problemow az z sucha skora ,wiec juz daawno nie siegalam po te kosmetyki .Fajnie,ze tak spisuje Ci sie ten krem,ja juz man swoj ulubiony krem nawilzajacy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam świetny to fakt, w sumie co tu dużo mówić, miałam do czynienia z kilkoma produktami neutrogeny, od kremów po pomadki i jeszcze żaden mnie nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam ten balsam, ale nigdy go nie używałam :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o nigdy nie używałam ale podejrzewam że dobrze nawilża :)o matko jak Ci się udało aż tyle komentów skasować ? :/

    no to poprawy humoru i to takiej zdecydowanej życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Przypadkiem grzebałam coś w opcjach :/

      Usuń
  7. O masz, nosz przecież te maszyny są tak beznadziejne, że można się załamać :/ Ja mam dziś zły dzień, byłam u lekarza i wysłał mnie na 7 badań + neurolog, nie wiadomo po co, nic mi nie jest i założę się, że i tak skończy się na tym, że to tylko zmęczenie. Poszłam po receptę, skończyłam ze skierowaniem :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj :c
    Mój w miarę dobrze.. Ale Blogger ma tak, że jednym kliknięciem można wszystko zepsuć.. :c
    Głowa do góry! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Humor nie najgorszy :)Komentarzy rzeczywiście szkoda, ale wszystko da się nadrobić, głowa do góry ;) A co do kremu to słyszałam, że neutrogena jest świetna, tylko trochę droga. Czekam na jakąś promocję, myślę, że będzie świetna na zimę, bo na lato chyba trochę za ciężka..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rzeczywiście cena jest wysoka, ale warta swojej ceny ;)

      Usuń
  10. Ojejku..! :c No to nie ciekawie, ale napewno to minie ;) Myśl pozytywnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie miałam tego balsamu - może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurczę .. no zdarza się .. jedno kliknięcie i nie można cofnąć .. ale nie przejmuj się tym :)
    u mnie w miarę ok :) trochę nauki mi się zebrało na ten weekend (studiuję zaocznie), a czasu ciągle za mało .. ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Balsamu nie używałam :) kiedyś miałam okazje wypróbować jak się nie mylę krem do rąk - efekt zadowalający, Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze !
    Mi humor dziś też zbytnio nie dopisuje , jestem strasznie zmęczona dzisiejszym dniem ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę spróbować, bo z moją alergią jestem skazana na codzienne używanie kremu. Przykro mi z powodu Twojego humoru, jednak mimo pięknej pogody wielu osobom dziś nie dopisuje. Ja natomiast złapałam lenia i zamiast się zając mini kolokwium komentuje i wstawiam posty :) Pozdrawiam:
    http://passifl0re.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobijemy kolejne 90 komentarzy ;D a co do kremu może kiedyś sie skusze :3

    OdpowiedzUsuń
  17. no mój też przepadł, ale nie martw się! :) Napiszę jeszcze raz- Neutrogena w domu być musi! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Głowa do góry - zaraz nabijemy więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma się co przejmować jakąś głupią stronką :P

    OdpowiedzUsuń
  20. a co do Neutrogeny, to pisałam o tym, że pomadki ochronne do ust też mają super :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana jedyne pocieszenie jest takie, że nie tylko ja mam zły dzień, a raczej będzie to zły tydzień. W sobote mam zaliczenie z całego roku na studiach, na które mało umiem a pasowało by choć 4,5 :P, bo mam chyba jakieś cholerne zapalenie spojówek, albo jakąś alergię (jak do tej pory byłam tym szczęśliwcem, który żadnej nie posiadał)... :(
    a co do balsamu uwielbiam<3 tak jak i krem do rąk z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  22. ogólnie produkty z neutrogeny są dobre ;)

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie używałam do twarzy balsamu- muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę wypróbować. :D Wiem, że kosmetyki z tej firmy są świetne.:p
    --------------
    A co do komentarzy.. Jak to się stało? ;o No to nie za fajnie.. :/ U mnie humorek w miarę dobry, odpoczywam sobie po pracy. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja właśnie idę do pracy od jutra, bo miałam tydzień wolny ;)

      Usuń
  25. moja koleżanka posiada i również jest z niego zadowolona :)

    ***
    slodko-kwasno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. o cholerka nie gadaj ;/ to ja tez bym się wkurzyła ;/
    ale nie jest źle - napiszę to samo co przedtem :) mianowicie pisalam, że neutrogena ma bardzo dobre kosmetyki, i że przy okazji moge polecic krem do rąk bo jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Również słyszałam o tej firmie same dobre rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja mama ma taki balsam, jest zadowolona ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tez uważam, że jest świetny, ale dawno go używałam, a teraz po zimie to tak by się chyba przydało kupić, albo właśnie ten balsamik, albo jakiś inny, równie dobry, ale matura nie daje mi czasu na durne zakupy :/ ugh! ZŁA ZŁA ZŁA jestem!
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj matura :/ niestety ja tez to miałam ;)
      Na pewno dasz radę, przecież już koniec szkoły i tylko maj ;)

      Usuń
  30. Neutrogena jest to jeden z lepszych kremów nawilżających na rynku, bynajmniej dla mnie.
    Jest wszystkim tym czego od kremu oczekujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bałabym się zastosować balsam do ciała na twarzy. Moja skóra bardzo łatwo się zapycha :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to rzeczywiście, lepiej nie używać takiego na twarz.

      Usuń
  32. Słyszałam o tej firmie, ale nie miałam okazji testować tego kremu, mimo wszystko uważam, że zapowiada się fajnie i jest wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda bardzo ciekawie ; D

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam go jest cudowny! <3 Mój ulubiony balsam :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli interesuje Cię współpraca z JM Spa&Wellness Kosmetyki to zwróć się bezpośrednio do nich. Na pewno wytłumaczą Ci wszystko lepiej nić ja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już do nich napisałam, dziękuję ;)

      Usuń
  36. ja mam z maliną nordycka i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z maliną nordycką? jeszcze nie miałam, muszę wypróbować ;)

      Usuń
  37. Mój humor już lepszy, mam nadzieję, że Twój też ;) Zdarzało mi się czasami przypadkowo usunąć komentarze, gdy używałam bloggera w komórce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już jest lepiej, czyli przydarzyło się Tobie to samo ;)

      Usuń
  38. Produkty Neutrogeny są naprawdę dobre :) http://cruel-opinion.blogspot.com/2013/07/neutrogena-intensywnie-regenerujaca.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)

Obserwacja za obserwacje? Daj znać ;)